גלנט מזהיר: "אם לא יהיה איחוד בימין – הממשלה הבאה תהיה שמאל"

אסתי פלד 1 Comment on גלנט מזהיר: "אם לא יהיה איחוד בימין – הממשלה הבאה תהיה שמאל"

השר יואב גלנט (הלכוד) התראיין ל'מהדורה המרכזית' על מערכת הבחירות, "צריך לזכור שבגלל שנאת חינם חרב הבית" | הליכוד: ,העשור האחרון הוא הטוב ביותר מקום המדינה" | צרפת: "רוב האוכלוסיה שומרת מסורת וציונית, הורי הנערים מעוניינים שבניהם יעלו לארץ להשתקע כאן" | האזינו

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הלייה והקליטה יואב גלנט (הליכוד) התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על הפיצול המסוכן בימין. הנהגת הליכוד תחת נתניהו ועליית יהודי צרפת.

הפיצול בימין: "אנחנו חייבים לעשות מאמץ נוסף כדי למנוע ביזבוז קולות, אנחנו רואים אצל השמאל ממש קמפיין נגד הימין, אם אין איחוד בימין תוקם ממשלת שמאל וזה בעיה גדולה".

עוד הוסיף: "בגלל שנאת חינם חרב הבית  ואנחנו צריכים לדאוג שאנשים יתגברו על המחלוקות וירצו ביחד".

על אי צירוף פייגלין לרשימה: "אנחנו מכירים את פייגלין ומכבדים אותו אבל הוא עובד לבד ורץ לבד".

.

גנץ ללא ניסיון: "ברשימה של גנץ יש מעט ניסיון. ובמגרש הזה צריך הרבה ניסיון. אני נותן ליעלון וגנץ רק שנה. ומי שקורא למנהיגות אחרת זה שמאל שיחליף את הימין וזה סכנה לארץ ישראל".

איחוד עם עוצמה לישראל: "על פי כל הסקרים אם הליכוד יחבר אותם המנדטים ירדו, אבל אם הם יתחברו לאיחוד הלאומי והבית היהודי הכוח שלהם יגדל".

העשור הכי טוב מקום המדינה: "בעשור האחרון המציאות שישראל חובה, תחת הנהגת הליכוד ותחת הנהגת נתניהו, היא הטובה ביותר בכל פרמטר שאתה תבדוק. כמובן שהסופה השיעית בהובלת איראן היא המסוכנת ביותר לישראל, אם ברצון להשיג פצצות גרעיניות והשתלטות על מדינות וארגונים".

האזינו לראיון המלא



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ואם תהיה ממשלת שמאל…
    מי פינה את עמונה אם לא הימין?

    רק מפלגת זהות נאמנת לארץ ישראל ולא "לימין".